10 feb. 2012

godmorgon

godmorgon bloggen och "alla" läsare! stannade hemma från skolan idag med, hade hög feber igår kväll så kändes bäst att stanna hemma idag. fick en chock när jag vaknade imorse och kollade på klockan, kvart i 9 liksom?!?! aldrig vaknat så tidigt när jag väl får sova på morgonen.. så fick en liten chock. gick upp och käkade frukost sen kollat på tv. kollar just nu på Greys Anatomy. sjukt bra, älskar de! håller oxå på och laddar ner dom sista avsnitten av real housewives of beverly hills. åh de är oxå sjukt bra! min nya favorit serie. går ju på tv osså var de så spännande för någon dag sen så jag va tvungen att ladda ner och kolla i förväg för att jag inte orkade vänta på att de skulle bli ny dag osvosv.. så kollade nästan hela kvällen igår på de och ska fortsätta idag.

ska väl bara ta de lugnt idag, min älskling kanske ville sova med mig inatt och ta hand om sin sjukling lite heheh.. saknar honom oxå så de hoppas jag att han vill :) har inte lika hög feber idag som igår kväll, hade bara lite svag feber. så får hoppas att de blir bättre i helgen. iaf till söndag! till söndag måste jag vara frisk! *peppar peppar* ska ju hoppa min pärla då juu. får inte missa!! aja vi hörs bloggen, ska fortsätta kolla på lite tv :)

älsklingen

Inga kommentarer: