10 apr. 2012

hunnit med mycket en dag som denna

hej bloggen, har hunnit med mycket idag jag! hade min första körlektion på körskolan imorse, 08.40 så jag och pappa bestämde att vi skulle köra innan så 8 imorse drog vi ut och körde lite. sen hade jag som sagt körlektion, dubbel lektion hade jag oxå :) de gick väl sådär. nervös var jag ju eftersom de va första gången + att de va första gången jag körde i deras bil. ovant! men det kommer gå bättre så småningom :)
det har jag gjort, det va bara på förmiddagen, när vi kom hem la jag mig och sov ett tag. sen lite senare åkte jag mamma och simon ner till ticket på stan, men de hjälpte knappt. så när vi kom hem därifrån så kollade jag och simon mer på resor och då hittade vi ju den resan som vi bokade som är i inlägget före det här! ska bli så sjukt roligt att komma bort sen :) så himla skönt. sen senare gjorde jag ett teoriprov på datorn här hemma. de gick väl oxå sådär men som sagt, kommer så småningom! jag ska fan i mig fixa mitt körkort. nu sitter jag här nyduschad och kollar på top model sverige. final ju! spännande. aja vi hörs bloggen :)

körde ju denna bil i morse ;)

Inga kommentarer: